کد مطلب: 140192
اختصاصي دانا/
وام هاي نجومي مديران بيمه ايران با کارمزد کمتر از 2 در صد/ پرداخت بيش از 3 ميليارد تومان وام قرض‌الحسنه به 6 مدير ارشد در يک مجموعه دولتي + اسناد
تاریخ انتشار : 1395/04/05 14:48:53
نمایش : 1163
در جديدترين دريافتي هاي نجومي به صورت وام، مديران ارشد بيمه ايران مبالغي بالغ بر 600 ميليون تومان وام قرض الحسنه با سود صفر درصد دريافت کرده اند.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ بعد از آنکه ماجراي حقوق هاي نجومي موجي از اعتراض را در فضاي جامعه به وجود آورد و سرانجام نيز رئيس جمهور و اعضاي هيات دولت نيز مجبور به واکنش و ارائه بيانيه جهت عزل مديران متخلف شدند، حالا خبرهاي جديدي از برخي دستگاه هاي دولتي به گوش مي رسد که طي آن وام هاي نجومي به مديران پرداخت مي شود، آن هم با کارمزد کمتر از 2 در صد.

 

پرداخت وام هاي نجومي به مديران در شرايطي است که اين روزها جمع کثيري از جوانان در صف انتظار براي دريافت وام هاي 10 ميليوني خود اين پا و آن پا مي کنند اما در مقابل مديران برخي مجموعه هاي دولتي، بيمه اي، پولي و بانکي وام هاي کلان دريافت مي کنند. وام هايي که دريافت حتي 10 درصد از ارقام آن براي مردم عادي جامعه تبديل به يک رويا شده است.

 

در جديدترين دريافتي هاي نجومي به صورت وام، مديران ارشد بيمه ايران مبالغي بالغ بر 600 ميليون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد کمتر از 2 در صد دريافت کرده اند. وام هايي که با عناوين مختلفي از جمله وام ضروري، اتومبيل، تعميرات و مسکن به مديران اين مجموعه پرداخت شده و جمع آنها نيز رقمي بالغ بر 400 تا 600 ميليون تومان شده است. طوري که با يک حساب سرانگشتي مي توان دريافت که وام دريافتي يک مدير بيمه ايران معادل وام ازدواج 40 تا 60 جواني است که براي آغاز زندگي مشترک در انتظار تخصيص اعتبار به بانک ها هستند.

غلامعلي فروزش عضو سابق هيئت مديره بيمه ايران، مشاور فعلي وزير امور اقتصاد و دارايي و همچنين مشاور فعلي رئيس بيمه ايران نيز هست که در کنار وام 295 ميليون توماني ضروري، وام 180 ميليون توماني مسکن و تعميرات با کارمزد کمتر از 2 در صد را دريافت کرده است.

رياحي فر، عضو سابق هيئت مديره بيمه ايران رقم 440 ميليون تومان وام ضروري و اتومبيل دريافت کرده و 120 ميليون تومان وام مسکن و 60 ميليون تومان هم وام تعميرات به وي پرداخت شده است.

طبق سند فوق تاجيک، عضو سابق هيئت مديره بيمه ايران که به تازگي به عضويت هيات مديره بانک ملت درآمده نيز به غير از 180 ميليون وام تعميرات و مسکن، 440 ميليون نيز وام ضروري و اتومبيل دريافت کرده است.

علي جباري، عضو سابق هيات مديره نيز 280 ميليون وام ضروري و 180 ميليون نيز وام مسکن و تعميرات دريافت کرده است.

افتخاري، معاون سابق طرح و برنامه و عضو فعلي هيئت مديره بيمه ايران نيز در مجموع 620 ميليون تومان وام دريافت کرده است. 

طبق سند فوق، حيدري معاون فني و عضو فعلي هيئت مديره بيمه ايران نيز رقمي بالغ بر 570 ميليون تومان وام دريافت کرده است.

 

حال سوال اينجاست چگونه مجموعه هايي که بانک هاي آن از ارائه وام 10 ميليوني ازدواج به بهانه عدم وجود اعتبارات لازم، سر باز مي زنند، وام هاي نجومي با کارمزد کمتر از 2 در صد را در اختيار مديران دولتي قرار مي دهند.

 

در اين باره لازم به ذکر است اسناد و اطلاعات بيشتري در اختيار خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ قرار دارد که در صورت لزوم در آينده منتشر خواهد شد.

 

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg